بسیاری از افراد به دنبال ایجاد یک کافه یا آشپزخانه صنعتی هستند. بنابراین استفاده از بهترین تجهیزات ضروری است. تجهیزات برودتی نقش مهمی در این زمینه دارند که می توان به چیلر آبی اشاره کرد که در اندازه ها و انواع مختلفی طراحی شده است ، از جمله سه چیلر آب فولادی ضد زنگ ، از جمله موتور شخص ثالث است.

این نوع آبسردکن این قابلیت را دارد که همیشه آب سرد را در اختیار شما قرار دهد. بنابراین ، می تواند گزینه خرید بسیار خوبی باشد. این محصول با بهترین کیفیت در بازار طلا عرضه می شود. بنابراین ، اگر هنوز می خواهید محصولی با دوام داشته باشید ، خرید این دستگاه را به شما پیشنهاد می دهیم. بنابراین مشخصات بیشتر این محصول را دنبال کنید.

کولر آبی سه دریچه استیل با موتور یک سوم
کولر آبی سه دریچه استیل با موتور یک سوم

دستگاه تولید آب سرد خیابان با بدنه فولاد خالص با سیستم عملکرد بالا به صورت خنک کننده آب می تواند در ادارات ، مدارس ، مساجد و مشاغل و همچنین سایر اماکن عمومی مورد استفاده قرار گیرد. اگر بخواهیم قطعات این دستگاه را نام ببریم ، می توانیم به موتور كمپرسور و فیلتر این دستگاه مراجعه كنیم. قدرت موتور خنك كننده آب فولادی سه سوپاپ یكی از قسمتهای دستگاه است كه با توجه به نیاز مشتری است ، اما به طور معمول قدرت موتور یک اسب بخار است.

نوع برق مورد استفاده در آبسردکن استیل تکفاز یا V است. از طرفی دارای فن Motogen تبریز است که موتور را به راحتی خنک می کند. سه شیر دارد و از نظر اندازه کاملاً مناسب است. شیر آب از فولاد ضد زنگ ساخته شده و دارای ماندگاری بالایی است. فولاد موجود در دستگاه از ماده ای براق ساخته شده و زیبایی منحصر به فردی دارد که به این زودی از بین نخواهد رفت. این محصول در تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات سریع مورد استفاده قرار می گیرد. غذا استفاده می شود
انواع کولرهای آبی

 کولرهای آبی در اندازه ها و شکل های مختلف تولید می شوند که با توجه به نیاز مردم تهیه می شوند. کولر آبی تمام استیل ، کولر آبی با سه شیر فشار ، کولر آبی با 4 شیر برقی ، کولر آبی تمام استیل ، کولر آبی یک سوپاپ ، کولر آبی دو شیر آب ، آب سه خطی مصرف نکنید کولر ، کولر آبی سه دریچه ، کولر آبی ضد زنگ با مخزن ذخیره ، کولر شیر تحت فشار.
قیمت آبسردکن استیل سه سوپاپ

کولرهای آبی معمولاً به دلیل تنوع زیاد در اندازه ها و مواد ، قیمت های مختلفی در فروشگاه های مختلف دارند ، بنابراین قبل از خرید کولر آبی سه شیر ، باید اندازه و مواد را بررسی کرد و سپس بسته به قیمت آنها را تخمین زد. قیمت کولر آبی استیل می باشد.

پیشنهاد ما به شما این نیست که آبنمای آب گران قیمت بخرید ، بلکه آبنمای آب فولادی ارزان بخرید و اگر دوست دارید نگاهی به محصولات بازار طلا بیندازید تا ببینید چه مقدار قیمت در این سایت کاهش یافته است.
فیلم کولر آبی سه شیر

از آنجا که کولر آبی سه سوپاپ دارای پارامتر خاصی نیست و هر شخصی حداقل یک بار با این دستگاه کار کرده است ، اما بازار طلایی همیشه شیرهای کولر آبی سه دریچه استیل را در وب سایت خود قرار داده است تا حداقل مشتریان آشنا شوند با ظاهر و قطعات استفاده شده در این دستگاه.
خرید آنلاین در بازار طلا

بازار طلایی خرید کولرهای آبی استیل را از دو طریق یکی بصورت آنلاین و حضوری در دسترس مشتریان قرار داده است. اگر خرید شما بصورت آنلاین است ، کارشناسان به شما تلفنی مشاوره می دهند و سوالی از شما نمی پرسند. حتی می توانید یک کولر آبی سه سوپاپ استیل از بازار طلا تهیه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.